LiveBot
Cenové plány služby LiveBot
Cena Vám bude vypočtena na základě konzultace s naším „LiveBot“ expertem. Na základě Vašich požadavků budete zařazení do jednoho ze základních cenových plánů, z kterého se odvíjí celková cena služby „LiveBot“.
Livebot Basic
e-shopy a menší firmy
od
490
Kč
měsíčně
-
LiveBot Chat
-
LiveBot konverzace: 1000/měsíc
-
LiveBot struktura: 50 položek
-
Sběr kontaktů LiveBotem
-
Jednojazyčný chat
-
Google Analytics
-
-
Chci objednat
uvedené ceny jsou bez DPH
Livebot Profi
plnohodnotný firemní profil
od
1290
Kč
měsíčně
-
LiveBot Chat + FB Messanger
-
LiveBot konverzace: neomezeně
-
LiveBot struktura: 200 položek
-
Sběr kontaktů a dat LiveBotem
-
Vícejazyčný chat
-
Google Analytics + eventy
-
Privátní zákaznická podpora
-
API + Rest API
Chci objednat
uvedené ceny jsou bez DPH
oblíbené
Livebot Ultimate
řešení na míru
na dotaz
-
LiveBot Chat + FB Messanger
-
LiveBot konverzace: neomezeně
-
LiveBot struktura: neomezeně
-
Sběr kontaktů a dat LiveBotem
-
Vícejazyčný chat
-
Google Analytics + eventy
-
Privátní zákaznická podpora
-
API + Rest API + Private API
Chci objednat
uvedené ceny jsou bez DPH
Představení funkcí LiveBotu



LiveBot Basic od 490 Kč
Často kladené otázky
Chatbot nikdy nenahradí váš individuální a prozákaznický přístup. Dokáže ale odpovědět až na 85,6 % dotazů, které se opakují. Získáte tak více času na specifické dotazy a navíc pro většinu svých zákazníků budete dostupní 24/7 i bez non-stop provozu!
Nákupní rádce
Nemalé prostředky do filtru na vašem e-shopu jste již jistě investovali, i tak neuspokojí všechny zákazníky. Chatbot vašim návštěvníkům pomůže se na webu rychle zorientovat a vybrat si ten ideální produkt.
Live podpora
LiveBot podporuje jak možnost zanechání vzkazu, tak podporu „live“ chatu.
LiveBot Profi od 1290 Kč
Poptávky - nabídky
Livebot dokáže efektivně získat všechny potřebné informace pro nacenění služby bez nutnosti opakovaných dotazů, což zrychluje celý proces. Navíc, pokud si klient není jistý, jakou přesně službu potřebuje, chatbot ho dokáže intuitivně nasměrovat a poradit, což usnadňuje rozhodovací proces a zvyšuje spokojenost zákazníka.
Alternativa WWW prezentace
Nemáte svoji WWW prezentaci? Nevadí, QR kódy umístěné na letácích nebo vizitkách umožňují zákazníkům okamžitě přistupovat k chatbotu, který funguje jako interaktivní platforma pro vyplnění poptávky, prohlížení služeb nebo zobrazení recenzí.
Napojení na API
LiveBot využívá API pro napojení na Vaše interní systémy. Díky této integraci umožňuje okamžitý přístup k relevantním datům. Zákazníci mohou snadno a rychle získat informace o stavu své objednávky, reklamaci atd. přímo v chatu.
Nonstop podpora 24/7
LiveBot je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, aby poskytoval podporu Vašim zákazníkům. Dokáže zvládnout více dotazů najednou, což zvyšuje efektivitu a snižuje náklady.



