LiveBot

Cenové plány služby LiveBot

Cena Vám bude vypočtena na základě konzultace s naším „LiveBot“ expertem. Na základě Vašich požadavků budete zařazení do jednoho ze základních cenových plánů, z kterého se odvíjí celková cena služby „LiveBot“.

Livebot Basic

e-shopy a menší firmy
od  490
měsíčně
  • LiveBot Chat
  • LiveBot konverzace: 1000/měsíc
  • LiveBot struktura: 50 položek
  • Sběr kontaktů LiveBotem
  • Jednojazyčný chat
  • Google Analytics
  •  
  •  

Livebot Profi

plnohodnotný firemní profil
od  1290
měsíčně
  • LiveBot Chat + FB Messanger
  • LiveBot konverzace: neomezeně
  • LiveBot struktura: 200 položek
  • Sběr kontaktů a dat LiveBotem
  • Vícejazyčný chat
  • Google Analytics + eventy
  • Privátní zákaznická podpora
  • API + Rest API
oblíbené

Livebot Ultimate

řešení na míru
 
na dotaz     
  • LiveBot Chat + FB Messanger
  • LiveBot konverzace: neomezeně
  • LiveBot struktura: neomezeně
  • Sběr kontaktů a dat LiveBotem
  • Vícejazyčný chat
  • Google Analytics + eventy
  • Privátní zákaznická podpora
  • API + Rest API + Private API

Představení funkcí LiveBotu

LiveBot Basic od 490 Kč

Často kladené otázky

Chatbot nikdy nenahradí váš individuální a prozákaznický přístup. Dokáže ale odpovědět až na 85,6 % dotazů, které se opakují. Získáte tak více času na specifické dotazy a navíc pro většinu svých zákazníků budete dostupní 24/7 i bez non-stop provozu!

Nemalé prostředky do filtru na vašem e-shopu jste již jistě investovali, i tak neuspokojí všechny zákazníky. Chatbot vašim návštěvníkům pomůže se na webu rychle zorientovat a vybrat si ten ideální produkt.

LiveBot podporuje jak možnost zanechání vzkazu, tak podporu „live“ chatu.

LiveBot Profi od 1290 Kč

Poptávky - nabídky
Livebot dokáže efektivně získat všechny potřebné informace pro nacenění služby bez nutnosti opakovaných dotazů, což zrychluje celý proces. Navíc, pokud si klient není jistý, jakou přesně službu potřebuje, chatbot ho dokáže intuitivně nasměrovat a poradit, což usnadňuje rozhodovací proces a zvyšuje spokojenost zákazníka.
Nemáte svoji WWW prezentaci? Nevadí, QR kódy umístěné na letácích nebo vizitkách umožňují zákazníkům okamžitě přistupovat k chatbotu, který funguje jako interaktivní platforma pro vyplnění poptávky, prohlížení služeb nebo zobrazení recenzí.
LiveBot využívá API pro napojení na Vaše interní systémy. Díky této integraci umožňuje okamžitý přístup k relevantním datům. Zákazníci mohou snadno a rychle získat informace o stavu své objednávky, reklamaci atd. přímo v chatu.
LiveBot je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, aby poskytoval podporu Vašim zákazníkům. Dokáže zvládnout více dotazů najednou, což zvyšuje efektivitu a snižuje náklady.

Objednejte si LiveBot nyní

Posuňte Vaši online komunikaci na vyšší úroveň ještě dnes!